Darmowa dostawa od 149zł lub z Douglas Collection  Bezpłatny zwrot przez 30 dni   Dostawa w 1-2 dni robocze¹   2 próbki gratis¹

Jakie są opcje dostawy i koszty wysyłki?

Dostawa DHL

Niezawodny transport pod Twoje drzwi!

Kurier DHL dostarcza zamówienie w ciągu jednego dnia roboczego, bezpośrednio na dowolny adres w Polsce, podany przez Ciebie w zamówieniu. Prosimy uwzględnić, że podany czas dostawy jest określony szacunkowo, gdyż wiele czynników może mieć wpływ na jego skrócenie lub wydłużenie.

W każdej chwili możesz sprawdzić, gdzie Twoja przesyłka aktualnie się znajduje. W tym celu kliknij TUTAJ.

Czas oczekiwania

Czas oczekiwania na przesyłkę to czas przygotowania i skompletowania wysyłki + czas jej dostawy.

Czas przygotowania do wysyłki

To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki z magazynu. Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana. Zamówienia płatne przelewem zaczynamy realizować w chwili, gdy opłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie.

Czas dostawy

Paczki na terenie kraju dostarczane są przez kuriera DHL. Przeciętny czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty, zaś w przypadku przesyłek wysyłanych przez naszych Partnerów – przeciętny czas dostawy wynosi do 6 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Zamówione przez Ciebie produkty dostarczymy jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

Koszt wysyłki

Gdy Twoje zamówienie osiągnie wartość min. 149 zł nie płacisz za koszty przesyłki na podany przez Ciebie adres! Przy zamówieniu poniżej 149 zł za przesyłkę zapłacisz jedynie 12,99 zł. 

Inpost - wysyłka i odbiór

Paczkomaty InPost – lubimy to!

Twoje korzyści

Blisko: Paczkomaty InPost są wszędzie – w drodze do domu, do pracy, do szkoły, czy do sklepu!
Znajdziesz je na stacjach benzynowych, przy hipermarketach i centrach handlowych oraz na całodobowych parkingach strzeżonych. Dzięki temu możesz odebrać paczkę po drodze z pracy, na uczelnię czy na zakupy… albo przy innej okazji. Dbamy o to osobiście! Jeżeli w Twojej okolicy nie ma jeszcze Paczkomatu, teraz możesz to łatwo zmienić! Odwiedź stronę i zaproponuj, gdzie ma stanąć kolejny Paczkomat InPost.

Wygodnie: Korzystając z Paczkomatów unikasz kolejek i karteczek z awizo. Wystarczy numer telefonu i kod odbioru. W dodatku przesyłkę może odebrać ktoś za Ciebie, bo Paczkomat nigdy nie prosi o dokumenty!

Bezpiecznie: Dbamy o bezpieczeństwo Twoich przesyłek. Każdy etap ich podróży pomiędzy naszym magazynem a wybranym przez Ciebie paczkomatem InPost możesz na bieżąco obserwować. Jeśli chcesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie kliknij TUTAJ.

24h dobę – 7 dni w tygodniu: Paczkomat nie potrzebuje przerwy i nigdy nie śpi. Jest więc idealny dla zajętych i zabieganych - czyli dla Ciebie !

Odbiór przesyłki

Podczas zakupów na douglas.pl wybierz opcje Paczkomat InPost, podaj swój numer telefonu i adres e-mail.
Gdy przesyłka zostanie dostarczona do Twojego Paczkomatu otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać przesyłkę! Będąc już przy Paczkomacie na ekranie wpisz swój numer telefonu oraz kod odbioru. Skrytka z Twoją paczką otworzy się automatycznie. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

Czas oczekiwania

Czas oczekiwania na przesyłkę to czas przygotowania i skompletowania wysyłki + czas jej dostawy.
W przypadku Paczkomatów InPost przeciętny czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Zamówione przez Ciebie produkty dostarczymy jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 


Czas przygotowania do wysyłki

To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki z magazynu. Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana. Zamówienia płatne przelewem zaczynamy realizować w chwili, gdy opłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie.

Czas dostawy

Paczka dostarczana jest do Paczkomatu InPost.
Przesyłka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost w ciągu 1-2 dni roboczych.

Koszt wysyłki

Gdy Twoje zamówienie osiągnie wartość min. 149 zł lub dodasz do koszyka co najmniej jeden produkt marki Douglas Collection (nie dotyczy zamówień wysyłanych przez Partnerów) nie płacisz za koszty dostarczenia jej do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost.
Przy zamówieniu poniżej 149 zł za przesyłkę do Paczkomatu InPost zapłacisz jedynie 10,99 zł.

Odbiór zamówienia w wybranej perfumerii Douglas

Usługa ta została stworzona z myślą o wszystkich, którzy doceniają komfort i korzyści zakupów online, ale większość czasu spędzają poza domem. Swoje zamówienie możesz odebrać w godzinach otwarcia perfumerii w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia zamówienia. Odbiór zamówień w perfumerii nie jest możliwy przy zamówieniach realizowanych przez Partnerów Douglas. Zamówienia zawierające produkty Partnera będą wysyłane wyłącznie standardową wysyłką kuriera DHL.

Oto wszystkie korzyści dla Ciebie:

Szybki czas dostawy

Nasz kurier DHL dostarczy Twoje zamówienie szybko i bezpośrednio do jednej z perfumerii Douglas. Przeciętny czas dostawy do perfumerii wynosi 1-2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Zamówione przez Ciebie produkty dostarczymy jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Możesz wybrać także opcję opłaty w perfumerii – przy odbiorze zamówienia!

O dacie doręczenia zamówienia do perfumerii zostaniesz poinformowany smsem od firmy kurierskiej DHL. Po jego otrzymaniu możesz udać się do wybranej perfumerii i odebrać paczkę.

Oszczędność kosztów wysyłki

Twoje zamówienie będzie dostarczone do perfumerii Douglas bez dodatkowych kosztów wysyłki.

Profesjonalne doradztwo

Masz pytania na temat wybranych przez Ciebie produktów? Nasi konsultanci w perfumeriach są do Twojej dyspozycji, chętnie służąc radą i pomocą.

Jak to działa?

Aby zlecić dostawę zamówienia do perfumerii, w trakcie składania zamówienia w polu adres dostawy zaznacz „w perfumerii Douglas”. Aby dokonać wyboru perfumerii, należy w polu wyszukiwania podać kod pocztowy lub miejscowość. Następnie otworzy się okienko, w którym wyświetlana jest lista wszystkich perfumerii w kolejności zależnej od lokalizacji z dokładnym adresem i godzinami otwarcia. Wybierz perfumerię z listy i kliknij na „wybierz perfumerię”.
Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w perfumerii, otrzymasz powiadomienie drogą mailową. Odbierz je w ciągu 7 dni kalendarzowych. Przy odbiorze posiadaj przy sobie potwierdzenie, na którym będzie widoczny numer zamówienia.

Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin)

Jak to działa?

Opcja Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) umożliwia Klientom skorzystanie z przyspieszonej formy skompletowania i odbioru zamówienia bezpośrednio w jednej z wybranych perfumerii stacjonarnych Douglas. O możliwości skorzystania z opcji Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) poinformujemy Cię na karcie danego produktu. Tam również znajdziesz informację, w jakim czasie możemy przygotować zamówienie do odbioru w wybranej przez Ciebie perfumerii Douglas.

Twoje korzyści

Dzięki opcji Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) Twoje zamówienie zostanie skompletowane bezpośrednio w perfumerii stacjonarnej Douglas, dzięki czemu możesz odebrać je szybciej, niż wybierając inne oferowane przez nas formy dostawy.

Ograniczenia

Opcja Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) nie dotyczy wszystkich zamówień i jest możliwa do zrealizowania tylko w wybranych perfumeriach. Otrzymasz informację o możliwości skorzystania z tej opcji oraz o perfumeriach, które mogą to zamówienie zrealizować, na karcie produktu oraz w trakcie składania zamówienia.

Jeśli do Twojego zamówienia (lub jego części) przypisany jest prezent, wówczas Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) nie będzie dostępna.

Jeśli Twoje zamówienie obejmuje produkt, dla którego wybierzesz opcję Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) oraz produkt, który nie ma dostępnej takiej opcji, wówczas całe zamówienie zostanie zrealizowane z wyłączeniem opcji Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin). Informacja o zmianie możliwej formy realizacji zamówienia zostanie wyświetlona w koszyku.

Opcja Click&Collect – odbiór nawet za (ilość godzin) realizowana jest w godzinach otwarcia perfumerii stacjonarnych Douglas. W związku z powyższym odebranie zamówienia w czasie wskazanym przy produkcie będzie możliwe tylko wówczas, jeśli zamówienie zostanie złożone danego dnia od godziny otwarcia perfumerii do godziny 17:50. Realizacja zamówień złożonych później może być przesunięta na kolejny dzień otwarcia danej perfumerii. W takim przypadku zamówienie będzie mogło zostać odebrane nie wcześniej, niż o godz. 11.00 tego kolejnego dnia. Jeśli zamówienie zostanie złożone danego dnia, jednakże przed godzinami otwarcia perfumerii, wówczas będzie ono gotowe do odbioru tego samego dnia ok. godziny 11:00


Zwroty


Rezygnacja i zwrot

Na douglas.pl masz możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionych przez Ciebie produktów w ciągu 30 dni od daty odebrania zamówienia.

Aby dokonać zwrotu, należy go zarejestrować online.

Sposób zwrotu dla klientów posiadających konto na douglas.pl:

1. Zaloguj się na swoje konto, kliknij w zakładkę „Moje zamówienia”.

2. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić.

3. Kliknij w „zwróć artykuł”.

4. Wybierz produkty do zwrotu, ilość i powód zwrotu.

5. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, przy odbiorze lub w perfumerii podaj numer konta do zwrotu.

6. W przypadku opłacenia zamówienia PayPal, P24, kartą płatniczą lub kartą upominkową zwrot płatności otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.

7. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz maila z potwierdzeniem i formularzami zwrotu, które należy wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej.

8. Jeśli w Twoim zamówieniu znalazły się produkty Partnerów, wydrukuj osobno każdy formularz zwrotu, podpisz i dołącz go do zwracanych produktów.

9. Nadaj przesyłkę za pomocą DHL lub Inpost (instrukcję znajdziesz poniżej).

1.Zwrot InPost

Po zarejestrowaniu zwrotu, na stronie z podsumowaniem znajdziesz link do Inpost. Wystarczy, że klikniesz i zostaniesz przekierowana/y na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz douglas.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podaj wszystkie niezbędne dane, pamiętaj aby wpisać poprawny numer zamówienia, dzięki któremu z łatwością zidentyfikujemy Twój zwrot. Po zatwierdzeniu zwrotu, w ciągu kilku godzin otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost. Więcej informacji dot. zwrotu zamówień przez usługę InPost znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl.

2.Zwrot DHL

Po zarejestrowaniu zwrotu, na stronie z podsumowaniem znajdziesz link do DHL, możesz także kliknąć tutaj. W pierwszym kroku podaj nr zwracanego zamówienia, dzięki któremu z łatwością zidentyfikujemy Twój zwrot. Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia. W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop (możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym). Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłanie na Twój adres e-mail wraz z etykietą.

Jeśli nie posiadasz konta na douglas.pl:

1. Link do strony umożliwiającej zwrot znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia lub na stronie logowania douglas.pl

2. Podaj nr zamówienia oraz adres e-mail i zostaniesz przekierowana/y do strony z edycją.

3. Kliknij w „zwróć artykuł”

4. Wybierz produkty do zwrotu, ilość i powód zwrotu

5. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem, przy odbiorze lub w perfumerii podaj numer konta do zwrotu

6. W przypadku opłacenia zamówienia PayPal, P24 lub kartą płatniczą zwrot otrzymasz w ten sam sposób jak zostało opłacone.

7. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz maila z potwierdzeniem i formularzami zwrotu, które należy wydrukować, podpisać i dołączyć do paczki zwrotnej.

8. Jeśli w Twoim zamówieniu znalazły się produkty partnerów, wydrukuj osobno każdy formularz zwrotu, podpisz i dołącz go do zwracanych produktów.

9. Nadaj przesyłkę za pomocą DHL lub Inpost (zgodnie z instrukcją powyżej)

Jeśli chcesz zwrócić produkty w jednej z perfumerii stacjonarnych, pomiń wszystkie kroki, wydrukuj formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj i udaj się do najbliższego sklepu. Pamiętaj jednak, że w ten sposób nie możesz zwrócić produktów do naszej perfumerii stacjonarnej mieszczącej się w „Ptak Outlet” w Rzgowie, jak też produktów wysyłanych przez naszych Partnerów.

W każdym z ww. przypadków zwrot należności powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

1.Douglas zobowiązany jest dostarczyć produkt wolny od wad. W razie, gdy Kupujący jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, wówczas do umowy sprzedaży stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o sprzedaży (przepisy dot. rękojmi za wady). Reklamacje i roszczenia z tytułu wad produktu (rzeczy) powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.

2.Jeżeli sprzedany produkt ma wady, wówczas Kupujący może składając reklamację: a) żądać usunięcia wady albo b) żądać wymiany produktu na produkt wolny od wad albo c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (od umowy nie można odstąpić, o ile wada produktu jest nieistotna).

3.Douglas jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Douglas może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

4.W razie, gdy Kupujący złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od umowy, wówczas Douglas może jednak wymienić wadliwy produkt na wolny od wad, albo wadę usunąć, o ile czynności te nastąpią niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Ograniczenie wskazane w zdaniu poprzednim nie ma jednak zastosowania w razie, gdy produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Douglas albo Douglas nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub obowiązkowi usunięcia wady.

5.Kupujący może zamiast zaproponowanego przez Douglas usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Douglas.

6.Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady.

7.Przy ocenie nadmierności kosztów – o których mowa w ust. 3 oraz 5 powyżej - uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia.

8.Reklamacje należy składać pisemnie na adres wskazany w § 6 ust. 3 Regulaminu.

9.Składając reklamację należy opisać wadę produktu. Kupujący może wykorzystać do tego celu formularz zwrotu przesłany Kupującemu wraz z produktem, bądź użyj formularza zwrotu, który możesz pobrać tutaj dla produktów Douglas lub pobierz formularz zwrotu tutaj dla produktów Partnerów. Produkt musi zostać przesłany z powrotem wraz z reklamacją na adres wskazany w § 6 ust. 3 niniejszego Regulaminu. Zdanie poprzednie nie dotyczy wypadków, w których przesłanie produktu jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy, a Kupujący żąda jedynie obniżenia ceny, o ile uprawnienie takie mu przysługuje. Kupujący zobowiązany jest jednak przesłać produkt na adres wskazany w § 6 ust. 3 Regulaminu, jeśli spółka Douglas uzna to za konieczne. Koszt przesyłki zwracany jest przez Sprzedawcę w razie uznania reklamacji za uzasadnioną. Przesłanie produktu przez Kupującego na adres wskazany w § 6 ust. 3 Regulaminu za pobraniem nie będzie akceptowane. Produkt może zostać również przesłany przez klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez spółkę Douglas.

W celu nadania przesyłki kurierem DHL, kliknij tutaj.

W pierwszym kroku podaj nr zwracanego zamówienia. Następnie podaj dane nadawcy zwracanego zamówienia. W kolejnym kroku wybierz, czy chcesz nadać paczkę samodzielnie w dowolnym punkcie DHL Parcel Shop (możesz wygenerować etykietę samodzielnie lub zaznaczyć opcję wydruku etykiety w punkcie DHL) lub umów kuriera, który odbierze paczkę bezpośrednio od Ciebie (wybierz dogodny dla siebie termin oraz zaznacz czy wydrukujesz etykietę samodzielnie, czy kurier ma przyjechać z wydrukowanym listem przewozowym). Potwierdzenie możliwości nadania zostanie wysłanie na Twój adres e-mail wraz z etykietą.

W celu nadania przesyłki Inpost

Wystarczy, że klikniesz i zostaniesz przekierowana/y na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz douglas.pl jako swój sklep internetowy i w formularzu podaj wszystkie niezbędne dane, pamiętaj aby wpisać poprawny numer zamówienia, dzięki któremu z łatwością zidentyfikujemy Twój zwrot. Po zatwierdzeniu zwrotu, w ciągu kilku godzin otrzymasz SMS z kodem na wskazany przez Ciebie nr telefonu. Wystarczy, że na kartonie, w którym zwracasz zamówienie napiszesz swój kod i zaniesiesz paczkę do dowolnego paczkomatu InPost. Kod posłuży Ci także jako klucz do otwarcia skrytki paczkomatu Inpost. Więcej informacji dot. zwrotu zamówień przez usługę InPost znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl

10.Douglas, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Serwis poinformuje Klienta o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Douglas nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Jesteśmy tu dla Ciebie.
Wyślij nam e-mail
Napisz do nas ze swoimi pytaniami. Daj nam co najmniej 48 godzin na udzielenie odpowiedzi.
Zadzwoń do działu obsługi klienta
Nasi eksperci są gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania. Średni czas oczekiwania wynosi 5 minut.